FANDOM

Történet

Előzmény

Az előzmény több mint (az első rész megjelenésétől számítva.) 1-2 évvel ezelött a Facebookon a fiokommal (Ne hogy azt hidd hogy ide kiírom még zaklatni is fognak... :D) a jegyzeteknél elhatároztam hogy készítek rövid úgymond shorts-okat amiknek különösen a részei nem voltak olyanok amilyenek a képzeletemben (Avagy én már rég Csárli Békuék életéről meg ezekről képzelődök és nagy a képzelés határa nálam de annyi van hogy régen az tarotttam magamnak hogy az egész életük egy sorozat amik sok sok évig tarottak... hát ja ezután meggondoltam magamat de a képzeletem még mindig megmaradt az életük forgása valamilyen formában de hát... a sorozatos ötlet szar volt. Jah. Ezután miután ezek megvoltak a mondjuk 69-dik résznél (Mert nem írtam sokat ezek voltak az elsők... ja. Nem voltak ilyen első rész hanem innen kezdődött...) és ezután jött 3 kis regény amik az egyik: Csárli Békuék eljutnak a múltba ahol Londonba mennek ahol egy elnyomás folyik még mondjuk az 1500-1600-as években... És innen jött Nürosz is de nem az 1500-1600-as években született hanem 1989-ben... Az első részben Nürosz gonosz de a végén annyira meg lett kínozva, verve stb hogy ezután meggondolta magát és jóvá vált de igazából mindig is jó volt. Csak azt hitte hogy clónok vannak az álruha mellett... Csárli Békuékra hitte ezt. Második: A Második rész egyezik a 4 résszel (Váratlan Fordulat 4) amin volt hogy télen játszódott... ottan Nürosz szerepelt... És a harmadik: Egyezik a Csárli Béku És Béku: És a zombik támadása nevezetű regénnyel aminek a rövid kiadása ez. Lehet hogy Nürosz ott volt vagy nem volt ott de hát most ez van. De ezután miután ez az oldal meglett gondoltam leírom ide a képzeletemet. Mert miért ne? És ezután jött a CSÁRLI BÉKU ÉS A KÉPELET VILÁGA! 1-része.

Az első részből

Az első rész vezetett ahhoz ami most itt van. De hát szóval kezdjük is a rész elmeséléséről.

A történet 1987 körül játszódik Csárli Béku születésnapján (Ami inkább már mostanára Csárli Béku, Maisie, Kutyuli, Dia és Mais közös szülinapjuk...) amin sok sok érdekesség történik és a főgonosz eddig 1-Hayley Clón volt aki valójában ember. (A clónos cuccosnál majd le lesz írva.) és a clónok Hayley clónok... 1999 körül még egy felkészülés lesz aminél majd 2000 körül már a leszámolás már leszámolássá válik. És a végénél a Bajai vasútállománál (Alternatív gyermekek) gyermekeik jelennek meg 3 darab és vége is...

A második részből

A második rész eléggé különleges mikor az első rész utolsó jelenete folytatódik úgy hogy egy ember egy hosszúhajú lány megjelenik és ezután jön az a dolog ami egy nagy hadjáratot hoz ki magából de a lányból kiderül hogy ő Diánána a Diánána clónok vezetője... De így is valahogy a gonosz meghal. Így- vagy úgy- Na hát ja. (Megjegyzés utoljára: Ez is 1987-ben játszódik.)

A harmadik részből

A harmadik rész is majdnem hogy erről szól de máshogyan megy a történet ezt inkább nem írom le.

A negyedik részből

Egy egészen nagy áttörés az összes rész történetében... és a regényciklusban. Több mint egy és több funkció jött be amik a következők: Információ és Fejezetleírás és más-más izgalmas történet és helyszín. A történet egyszerüen onnan megy ki hogy egy különös fura kihallgató lefogja és kihallgatja Csárli Békut hogy mik történtek előbb és azután mi a következmények. Itten Diánána jó.

Az ötödik részből

Az ötödik rész a 4 rész stílusát nem követi de a története és a naplóírásos stílusa más. Két játék van kiszedve belőle az elnyomott majdnem sivataggá vált helység Fallout szériából van és a nyplós megoldás és Oroszország kis része pedig Metro: Last Light (Ami valszeg Metro 2034 vagy Metro 2.) Ebben a részben annyi a lényege hogy Pankával úgy számoljanak le hogy eljutnka a városokba aztán pedig Bajához érnek el. És meghal ott Panka.

A hatodik részből

A hatodik rész... No. No. NO

A hetedik részből

NO!

A nyolcadik részből

A nyolcadik rész nagyon különleges. Havazás rövid ideig, utazás a marsra és a holdra és aztán börtönben raboskodás... ja.

A különkiadások története

A különkiadásokból

A rejtélyekből

Nürosz kiléte (A rejtély feloldva!): Egy kérdés volt ami azonban követte Nüroszt míg elő nem tűnt... azelött nem lehetett tudni hol van de késöbb (időkkel késöbb úgymond.) rájöttek a többiek arra hogy ő Luxorban éli a Badass éle

Helyszínekből

Karakterekből

Csatákról

Elképzelt tárgyakról

A clónokról

Easter Eggek

Első rész:

Negyedik Rész:

Ötödik Rész:

Nyolcadik Rész:

A bolygókról

Az időgépről