FANDOM

Baja Magyarország fővárosa és egyben legnagyobb városa is egyben és méghozzá ez a város rendelkezik a legnagyobb területtel London után. És egyben a világ legnagyobb városa is egyben és a Duna partján terül el. Története egészen a Kőbirodalom megalapításáig nyúl vissza.

Baja, London után a világ legbefolyásosabb és vezető globális városa amit nagyon régen érdemelt ki elmondások szerint Csárlililiom halála elött is befolyásos volt mint ma.

A város mindig is fővárosnak volt titulálva fővárosa volt több mint 4 darab államformának a fővárosa volt és mai Magyarországnak is jelentős fővárosa.

Története

A város eléggé nagy múlttal rendelkezik és mindig is egy család tulajdonában volt akik megalapították és felépítették a várost.

A Kőbirodalom korában

Baja történelme hosszú időre nyúl vissza egészen I.e 90000-ben. Csé Istváni Mongol alapította meg a várost Kőváros néven. Mivel a város nagy volt megengedhették maguknak hogy több kőből készült erős és kitartós házat építsenek akár 10 emeleteset is (egy becslés szerint Kőváros legnagyobb épülete több mint 15 méter magas volt.)

A Bajai Fejedelem korában

A Bajai Birodalom korában

A Bajai Királyság korában