FANDOM

"Csárli Béku És Béku TV Stúdió" elrendezésére adják majd le Július.9-én. a film már a "Váratlan Fordulat" sorozatfilmjéből lesz az utolsó film ami meghatásra került ez a "Csárli Béku És Béku: Csárli Béku Bosszúja!"

Történet

1.Hónappal ezelött amikor Csárli Béku megölte 1.Hayley clónt (aki korábban 1000-dik volt de amikor meghalt már rendes ember lett...) Ezután már a feketelistán már egy ember maradt fenn: DOVE CAMERON! akinél már róla sem lehet tudni hol van... de amiután elmúlt az az 1 hónap már Csárli Béku Kannibál lett vagyis azon a napon a győzés napján (úgymondva a győzés napján holnap) amikor elmúlt a győzés napja azután kezdte Csárli Béku érezni hogy inkább legyen Kannibál mert mindig is azt akarták hogy ő legyen maga a kannibalizmus. Ezután pedig már ő nem a jókat hanem a gonoszokat eszi meg... De csak Csárli Békunak az az egyetlen feladata hogy elkapja és megölje Dove-t Ha sikerül neki. Késöbb megtalálja de megint úgyanott mint az előző részeben. 2 KERRIS HÁZÁBAN! csak átalakítva ezután jön a nagy harc és Csárli Béku nyer! Ezután belőle is jó válik és ezután elmegy a házból és minden felrobban és ezután már meg is lesz minden!.

Szereplők

Csárli Béku "Kannibál" Arany Generátor - Ő az aki a gonosz embereket megeszi. És Dove-ra vadászik.

Béku "Hasfelmetsző" Arany Generátor - Ő Az az ember akire rá mondják hogy hülye ezért olyanná válik mint Hasfelmetző Jack!

Hayley "Szakértő" Arany Generátor - Szakértő a gyílkosságos dolgokban ezért segít Csárli Békuéknak.

Kutyuli "Gyílkos" Arany Generátor - Ő is Csárli Békuékhoz tartozik csak ő azoakt az embereket ölje meg akik direkt megtámadják és még pár ártatlant és börtön rabot is megöl.

Timmy "UFO" Timberg - Ő mindig is UFO csak ő is egy Kutató azokban a dolgokban hogy mit tegyen ezzel a 4 emberrel.

"Kokós" Kreayshawn - Ő az egyik szemtanu aki mindig bevan drogozva de jó a látomásképessége. Ő Egérkéék Fegyvere.

Dr."Tudós" Pusztaszeri Kornél - Ő kutat jó dolgok után hogy megállítja a rossz dolgokat és feltalálta hogy fellehet szerelni a lábunkhoz egy ilyen Jetpacket és az nagyon jó teljesítményt ad neki. De sajnos még nem valósította meg.

łĐĐÄÄ "Maffiozó" Kátyáli - Ő az aki Maffiózik Egérkéékel ezért még segítséget és tanácsot is kér Csárli Békuéktól.

łĐĐÄÄ "Csábító" Kerris - Ő csábítja el Csárli Békuékat. De Csárli Béku mindig túl jár az eszén!

Dove "Gonosz" Cameron - Ő a Főgonosz a filmben. És Csárli Béku És Egérke is rávadászik. De legjobban Csárli Béku.

Hayley "Nyomozó" Nichole WIlliams - Ő az egyik leghűségesebb nyomozója Egérkének állítólag jól nyomozza ki Csárli Békuékat.

Wolkswágen "Nyomozó" Arany Generátor - Ő Egérkének a B-Fegyvere amivel letudja győzni a "Csábítót" és ő i nyomoz Csárli Békuék után.

Izmucska "Nyomozó" Arany Generátor - Ő a zseniség a csapatban de ő is kitalálja azt hogy kaphatják el Csárli Békuékat.

łĐĐÄÄ "Nyomozó" Bella - Ő Is Nyomozó

łĐĐÄÄ "Nyomozó" Zendaya - Sintén Nyomozó

łĐĐÄÄ "Hírszerző" Taylor - Ő Az aki lejáratja Csárli Békuékat a neten és a városban de Csárli Béku megpróbálja elfogni és kihallgatni

Egérke "Főnyomozó" Arany Generátor - Ő a Főnyomozója és Főnökje a Bajai Rendőrkapitányságnak de rendkívüli és Pszichopata is egyben és ő is túl járható.

Akik nem kaptak szerepet:

Selena

Katy

Jennifer

Miley

Selena 2

Ők... Azok akik nem kaptak szereplést. de nem is akartak de így is jó!. :)