FANDOM

Előzmények:

Miután Pár hónappal ezelött, kiadták, a "Csárli Béku És Béku: Váratlan Fordulat 2"-t már csak a 1.000.000 emberre volt szükség hogy imádják és meg is volt. Azután miután megvolt a film,azon tanakodtak hogy legyen-e folytatás. Azután meglett! az egyik  Comic-Con-on elmondta Csárli Béku És Béku Hogy lesz: Mi pontosabban azon tanakodtunk Békuval hogy legyen-e 3-k folytatás, és ezen nem kellene sokat várni vele. De lehet nektek ez rosszabb időzítés arra a pontra, ha ti is belekezdenétek egy jó filmbe, akkor már ott nincs tovább út. Szóval lesz Váratlan Fordulat 3 nyugodjatok meg azon leszünk ahol leszünk a vetítéssel,a kalibrálással és minden dologgal amit ti akartok megtenni arra mindent megteszünk Szórakozásotokból és kedvetekböl!. Azután a Comic-Con-nal azután Még egy interjút is kértek tőle, de csak annyit mondottt:"Majd meglesz nyugi!".És ennek alapját nem értettük. Azután miután egy videóval is közölte hogy meglesz és ezentúl 2013.12.29-én lesz vetítve a nagy film!!!.

Történet

Összesen 3 Órás de jó

Bevezető

Csárli Béku hívást kap a NASA-tól hogy egy túlerőben támadó klónok megtámadták Virginia fél részét. Csárli Béku, Kiküld egy rakétát ezzel megölte őket. Késöbb pedig kap egy levelet a volt gonosztól;1-Hayley Klón-tól és ezzel a levéllel együtt itt üzent neki: Csárli Béku! Azzal jöttem ezzel az üzenettel, hogy letámadni készülnek a klónok. Lehet hogy én a "Volt Gonoszok" szektájában és vezetője voltam de egy megállapodásról volt szó; Ha nem adok nekik semmit letámadják az egész Baja városát. Ezzel ha én nem érek be akkor letámadnak és 3 nap múlva, már egy roncs lesz a város. Ezért kell a segítséged! ha teljesíted adok neked egy nagyon nagy értékes cuccot; "Az Arany Szar!"-t. Hamarosan támadnak a klónok! By: 1-Klón Hayley!. És ezután elmegy hozzá és megmondja neki hogy hamarosan indúlnak erre felé és ezután a bevetéssel befejeződik a történet!

1-Fejezet: A Támadás!

Azután 3-órával késöbb Csárli Béku megkéri Békut hogy támadni kellene. Azután megérkeznek a Klónok, És Csárli Békuék nem tudják mit tegyenek. Azután megérkezik az egyik klón a; 1000-dik és azt mondja hogy ha elveszítik a klónok a háborút akkor elmennek és abból a fajból öngyílkos-fajok lesznek. De ha nem akkor letámadják a várost és beleértve a családot is és 3 nap múlva minden roncs lesz. 4-Órás csata után eltünnik a család a városból és megprbálnak elmenekülni de ez nem nagyon sikerül nekik!

2-Fejezet: No Problem!

Miután Csárli Béku És Békuék eltüntek a városból megmaradt mindenük de képtelenek lesznek elutazni máshova; Budapestre költöznek és úgy gondolja késöbb a család hogy nem keleltt volna de végül más lesz a baj: Elrabolják megin Hayleyt,Kutyuli Megőrűl és drogot használ mindenéhez,Egérke kezdi azt hogy már nem is egy jó ember,És legvégezetül Csárli Béku És Béku (Meg az egész család!). Kényszerülnek visszamenni A városba Bajába. Azután vissza is mennek de hogy is??? nem tudják de a klónok húrcolták őket. Azután amikor Csárli Béku És Béku Kinyitja a szemüket és azt látják sok sok szövetséges került Csárli Békuhoz És Békuhoz. Eredetileg az 1-Hayley Klón küldte őket hogy ne legyenek csak 12-en és ezuttal majdnem befejeződik a Háború!. (Harc).

3-Fejezet: The End!

Azután elesik a háborúban abban a "24-Órában" az összes klón miután az 1000-es klón felkell megállapodásához nem köt semmit ezért Csárli Béku És Béku megöli. Azután minden klón öngyílkosságot követ el és a NASA megköszöni tőlük a tehetős de integrálódó küldetést és megkapják az "Arany Szar"-t. Minden visszaállt a jó kerékvágásba és ezuttal már a pár klón is eltünt!...