FANDOM

A Csárli Béku És Béku: Váratlan Fordulatnak egyik része ami a negyedik.  Február.23-án indul el!

Előzmények:

A Csárli Béku És Béku: Váratlan Fordulat 3 után megtörtént hogy a Comic-Con-on észrevették már és felfedezték hogy folyamatosan jár a Comic-Con-ra Csárli Béku És Béku. De! egyetlen egy okből teszik elmondák 2013.December.26-27-én ezt: " Csupán ezt pusztán azért tesszük mert ha a ti szórakoztatásotoknak megfelelően csináljuk a FIlmeket,Zenéket,Játékokat amik PC,PSP,PSVITA,XBOX360,XBOXONE,PSP4 és stb. De tudjátok hogy ezt mind megtesszük értetek! Így tovább nektek ehez a jó szórakozáshoz! " -' ezt mondta el úgy 1-2 órakkor a rajongóinak ezt az üzenetet. Azután pedig már ki is jelentette ezt: " Megjön a VF 4!!! ". Azután itt állt a rendelet a filmhez:  Elmondásunk eszerint hogy sok minden benne legyen a VF 4 ben!. És ha ez le lesz vetítve akkor sok lóvéét kapnak belölle nem költeni kell belőle!

Történet

3 órás a film a havas idő miatt!...

Bevezető!!!

Csárli Béku És Béku miközben nézik a TVT azonban észreveszik hogy a tévében egész New York-ot, Bostont És Chigaco-t elfoglalták a múltbeli gonoszok akik a: Váratlan Fordulat: 1,2,3-ban voltak. Azonban ez nem vesz rá tudomást mielött a pánikba eltévelyült emberek elmenekültek volna tőlük egy üzenet érkezik a két tesótól: Megölini tjiekenetek!!!. Azután kiderül az írás jele amit csak annyit jelenthet hogy: " Megölünk Titeket! ". Ezután ők is elkezdennek pánikolni és nem tudják mit csináljanak.

1.Fejezet: Menekülés!!!

A Kezdet a kézben van! Miután pár hónappal ezelött megszabadította Csárli Béku Hayleyt (Nichole Williams). gonoszságától attól kezdve elment 3-szor hozzájuk kérdezve töprengett Csárli Béku mi a jó istenért jönne át hozzájuk ha csak a mázlista Csárli Békut keresi. Ezután pedig mégegyszer átjön de nagy bajjal hogy havazás (de nagy!) várható!!!. Ezután valaki flehívja a telefononján a (Samsungján!!!) hogy egy bizonyos "Nürosz" keresi. Ezután egy üzenet érkezik tőle ez: " MENEKÜLJ!!! " Azután elkezd pánikolni békuval és elkezdenek futni vissza a városból. Azután... minden... havas... lesz....

2.Fejezet: " Ami Havas. Az már nincs többé! "

Ezután minden ellpete a havat és a ház már nem lehetett elérhető. felkellnek Csárli Békuék és körülnéznek mi a rossz van. előltámadnak hátuk mögött a HAYLEY CLÓNOK akik letámadni készüljék őket de elkezdenek menekülni Csárli Békuék de pár percig ott maradnak. Ezután a támadási ok és az incidens elöbb megjelenne valaki a háttérben de nem tudhatjék kik azok. Miután ez megtörtént elmenekülnek Csárli Béku és Békuék Csávolyba. Ezután pedig találkoznak Csárli Béku kezének írásával készült két regénye: A Kalandregényben. Azon Órákban visszatérnek Csárli Békuék a városba és ezuttal leszámol a tettessel aki ide való, nem szeret semmit, és utál mindent! de miután Csárli Béku És Béku és ezután Nürosz is leszámolnak vele és a klón az eltűnik. De hamarosan visszatér!!!