FANDOM

FIGYELEM: Ez egy olyan novella, ami a CBBKV! 4 (Csárli Béku és Béku és a képzelet világa! 4) egyik különleges része. Ez nem olyan ami a rendes részhez kell hasonlítani, hanem ahhoz hogy ez a novella egy különkiadás. Jó szórakozást!)

1.Fejezet: Az eltűnt űrszonda.

2076.December.27

Szép dolgok jutnak eszünkbe… de ez más. Ha még nem is lenne az. De már minden úgy változik mint az űrben. Csárli Béku a földön kommunikál az űrben lévő céggel a: KŰ. (Központi Űrállomás.) Ott van vagy 1000 darab jó Diánána. De különösen ők az űrben vannak de ők a föld közelében vannak. Sokan akarnak olyan dolgokat tudni  hogy lesz-e háború. De közben tudni illik van még háború a 3.Világháború már vagy 1984 óta jött… De hát Csárli Béku Kairóban veszi fel a kapcsolatot az űrállomással. Nagy és széles és még tágas űrhajóban élnek a Diánána clónok (a jók.) De tudják hogy egyetlen egy céljuk van: A Háború után akarnak eljutni a Marsra és benépesíteni szeretnék a lakatlan bolygót. Narancssárga de mégis csodálatos cuccokkal van tele. Egyszer 2050.November.10-én az EH (Európa Haza) nevű kis űrszonda pályára lépett két emberrel ugye két személyes ez az űrszonda. De hírtelen a 2 órás expedíció során megszakadt a kapcsolat és ezután róluk nem hallottak az elmúlt 26 évben. Ezután megtörténik a lehetetlen: Csárli Béku felhozza azt a dolgot ami 26 évvel ezelőtt történt.

Csárli Béku: Űrállomás. Betudjátok kódolni és beiktatni hol van az elveszett űrszonda?

2569-Diánána: Az árszonda természetesen a kapcsolattal még mindig foglalkozunk hamarosan megtörténik a lehetetlen. Várj! kapcsolódnak!

Ezután ahogy a lehetetlen megtörtént annyit mondott az egyik Diánána clón: „Nem tudom mi folyik itt! De remélem visszajuthatunk innen! Mert már kifogyott a 26 évig tartó étel és italkészletünk! Gyertek! siessetek! Gyorsan!” És ezután megszakadt a kapcsolat. Ezután annyit tettek a többi clónok hogy a fényév sebességét 368km/h-ra tették. Azonnali hatására annyi volt hogy ideérését csak 20 napra tudták megtenni. És az űrhajón csak a max sebességi korlát csak is 1000, 1100km/h volt. Erre felgyorsították 500km/h-ra és annyi volt az egész hogy ez teljesen több mint 1 hétig telt. És hamarosan más is megváltozott az út során. És még pár dolog… hogy nem tudták a clónok… sőt Csárli Béku se hogy mi fog történni az őt során.

2.Fejezet: Az Űrhajó különös útja.

2077.Január.17

Eltelt 2076 és már azóta eltelt vagy 21 nap…  és azóta már az út során megtalálták a Marsot. Nem mentek közel. De valami azt mondta le kellene szállniuk. Csárli Béku teleportáló távirányítót keresett de nem találta meg. Bement az egyik Gizai piramisba ahol megtalálta magát a teleportálót. Egyenesen az űrhajóban találta magát. Közben a többi clón köszöntötte. Ezután Csárli Béku megparancsolta hogy menjenek a Marsra. De ők azt mondták hogy nem mehetnek mert a hangok mondják meg hogy ez a bolygó veszélyes hely. De Csárli Béku annyit mondott nekik: „Ez nem fog érdekelni engemet már bocsássatok meg! Ha nem mentek itt ragadtok. Kérlek titeket ne rohadjatok már itt meg mert ha nem mentek a Marsra nem tudjuk meg a valódi okát annak miért tűnt el a két ember vagy clón.” Különösen már attól tartottak a clónok hogy lehetséges hogy végük lesz ha leszállnak és a Marson kezdenek keresgetni embereket. De megfogadták Csárli Béku mondatait ezért elindultak és elkezdték a leszállást. Ezután a leszállás után kiszállt vagy 100 clón és persze Csárli Béku. Ő különösen az adóvevőn szólalt meg a többi clónnak hogy mi folyik ezen a bolygón. Közben az űrszondát sikeresen megtalálták csak azzal nem néztek szembe hogy hol lehetnek a clónok vagy az emberek. Ezután az Olympus Mons nevü legmagasabb hegyen találták szembe magukat. Ezért majdnem feljutottak oda de leginkább láttak egy kis barlangot. És még szuvenírként is elvitték a Mars különleges alapanyagait de ezután a különös hegy belsejét találtak rá a két emberre. Kiderült hogy az egyik Diána volt a másik meg Kutyuli. Csárli Béku döbbenten és hitetlenül térdelt te és fogta a fejét miközben azt kérdezte: „El… Sem hiszem… ti… i-itt vagytok?!” Ezután pontosabban  elmentek de a szondát is magukkal vitték nehogy itt hagyják. Ezután haza indultak a teleportáló cuccal és lent értek a földre miközben a clónok a közelebbi nevezetű különös oxigénnel ellátott űrbe indultak.

3.Fejezet: Útban… egy különleges Galaxison.

2094.Július.15

Sokak szerint az űrben nincs oxigén. Pedig van. Egy távoli helyen a földtől úgy 1.464.222Km-től van az Oxigén Kommuner Galaxis ahol a sok oxigéntől egy olyan dolgot találtak ki hogy ne kerüljün be Nem oxigén hogy lezárták teljesen a galaxist és ott ahogy tudják 4-5 bolygó található. De mikor odaérnek a fényévtől inkább ott 3 napot tudnak várni mire odaérnek. 3 nap és odaérnek az űrhajóval. A Belépésnél nincs más mint a cédula és stb. Ezután elmentek és bejutottak a galaxishoz. Miután bementek víz kezdett el megjelenni az űrhajó padlóján. Meg akarták kérdezni hogy miért ment bele víz. Mire az egyik azt mondta: „Azért megy bele víz mert ebben a galaxisban a csillagok nem csillagok hanem vízcseppek… Ezért megy bele víz.” Ezután megnyugodtak. De ezután elmentek az első bolygóra ahol sok ember vagy más lény tartózkodott ott… Miután beléptek a galaxisba annyi volt kiírva rá: Népesség: 10.256.000.000. És hogy van ez? Ők is emberek de hát… más bolygóról származnak… A Clónok ettől nem lettek érdekes hangulatban inkább attól akartak érdeklődni hogy hol lehet a Marnaktesishestemonestes (Marnaktesziszhesztemonesztesz) Galaxis. Ahol ott bánya galaxisnak nevezik… Tehát ők megtudták azt is hogy ebben a galaxisban összesen vagy 93 hold van. Meglepődtek ezen de nem érdekelték. Elmentek és elindultak a galaxisba ahol összesen csak 3 hold és 2 bolygó volt… de volt egy 4 hold is de az beleolvadt a 2. bolygóba. Elmentek és megakarták tudni hogy miért bánya galaxis ez. Mert sok ásványi kincset rejt benne. Ott laktak a Galaxissek (Galaxissz) Akik néhol jó szándékkal akarták megkínálni az utazókat. Néhol meg nem. De ők a clónok elindúltak hogy felfedezzék ezt a galaxist és azt hogy meg eljussanak oda mert abban rejtőzött egy kincs: Az arany Tejútrendszer.

4.Fejezet: Marnaktesishestemonestes, A Galaxis ami tele van ásványokkal.

2094.Július.17

A többiek már izgultan várták azt a dolgot amit el akartak érni… de miután kimentek a levegővel teli galaxisból… már annyi fogadta őket hogy 2 űrhajó megállította őket. A Clónok nem is sejtették hogy ezek a Galaxiss-ok. Miután igazoltatták magukat beengedték őket és elmentek a fő bolygóra. Miután lebeszéltek mindent velük jött a főfőnök Marnektises (Márnektizesz) és elfogadta azt hogy a clónok bányásszanak az ő galaxisukban miszerint annyit mondott az 1000-Diánána: „Azért jöttünk ide mert itt ebben a galaxisban valahol a bánya közepén vagy végén egy meteroit belsejében lett elrejtve egy különleges tárgy amit még úgy 40-50 évvel ezelött dugtak el ide. És azt szeretnénk megkérni hogy mi kibányászhassuk ezeket és minden rossz akarat nélkül el szeretnénk majd menni.” És ezután azt mondta a főfőnök hogy mehetnek… Elmentek és ezután egy 5 órás bányászást kezdtek el. Az 5 órás bányászásból meglett egy dolog ami hasonlított egy tárgyhoz… és mégpedig az a tárgy volt az amit ők kerestek. Ez volt az Arany Tejútrendszer. Ez a tárgy annyi dolgot tudott hogy sok mindent meg lehetett vele tenni. Ezután elkezdtek üzenni Csárli Békunak. Ezután miután 5 perces várakozásból mégis eltudták érni Csárli Békut. A Következőt adta be a kommunikációs gép:

KOMMINKÁLÁS ELKEZDÉSE……………………100%

BETÖLTÉS………………………………100%

A BESZÉLGETÉS EKEZDŐDIK…….3…..2….1….0….!

„ 1000-Diánána: Helló Csárli Béku! „

„ Csárli Béku: Sziasztok! Mi van veletek? Azóta nem beszéltünk mióta… tudjátok…. a mars misszió.”

„ 1000-Diánána: Ja. Hallod? Meg lett a tárgy amit azóta is kerestél! meg lett a.. izénél… a Fú de nehéz kiejteni a nevét a neve a bányász galaxis másnevén eredeti nevén: Marnaktesishestemonestes.”

„ Csárli Béku: Basszameg! AZTA DE JÓ! GYERTEK HAZA! Kilépek!”

„ 1000-Diánána: Oké! Helló!”

„ Csárli Béku: Sziasztok! „

BESZÉLGETÉS LERAKÁSA……………….100%

BESZÉLGETÉS BEFEJEZŐDÖTT!

Ezután a clónok nagy boldogsággal haza indúltak. De ezután valami történt…

5.Fejezet: A Marson. …Ott ragadva!

2094.December.29

A többiek már várták haza a többieket… Miután… elmentek és az űrhajó lerobbant… Segítséget kértek Csárli Békutól hogy hazajussanak valamivel. Egy 200 személlyel elbíró űrhajót küldtek… Mert a clónok ott ragadtak a Marson mint Kutyuli és Dia. Miután vártak úgy 10 órát a Marson megjelent egy nagy űrhajó. Bementek  az űrhajóba és mikor megérkeztek akkorra már valami megváltozott… Csárli Béku eltűnt… és a többiek is. De hogy? …Az időgép…

Vége!