FANDOM

Csárli Béku És Béku És a képzelet világa! 5: A világ másik oldalán.

Pető Krisztián (Szerzői Jog.) Copyright. 2016

1.Fejezet: A kezdet

„Az egyetlen dolog ami történhet hogy te elkerülsz nagyon messze és azt hiszed hogy a helyek ahol vagy azok annyit jelentenek hogy valami országok vagy városok… Az igazság az hogy ez az igazság.”

ÉV: 1993.JÚNIUS.04 10:00

HELYSZÍN: BRIT-ALASZKA, WALES AZTÁN TELLER

Sok minden történt az ötödik fordulat után… De itten semmi se olyan mint a világ másik oldalán. (Nyugodj le itt is olyan mint amilyennek akar vagy kell lennie.) Csárli Békuék és a többiek felkelnek Wales közelében találják magukat. Nem tudják hol vannak csak annyit tudnak hogy egy kis község-szerű helységen kelnek fel. Csárli Béku elmegy megkeresni a táblát ahol vannak és meglátja hogy egy Wales nevű helységen vannak. Csárli Béku visszamegy és azt mondja a többieknek hogy nem Walesben Anglia önálló országában hanem egy ilyen nevű városban keltek fel. Nem tudják hogy de olyan mintha nem is érdekelnék hogy mi a fasz is történhetett velük. Ezután betérnek egy kocsmába ahol isznak egyet eközben elgondolkodnak azon hogyan kerülhettek ide. De ezután kocsi jön és hallatszódik a becsapása is. Betér egy különös ember aki kér egy sört és le is ül. Csárli Békuék találgatni próbálják ki az és végül rájönnek hogy ez Felnött Maisie… Csárli Béku megfogja az egyik üres üveget és odadobja Felnött Maisiehez és Csárli Békuék elmenekülnek és keresnek egy kocsit mielőtt Felnött Maisie el nem érné őket. Ezért Felnött Maisie kocsiját elviszik. Ezután megérkeznek Tellerbe ahol az várja őket ami csak annyit jelent hogy teljesen kihalt területnek néz ki de valójában a többi ember akik itten laknak azok bent vannak és pihennek. Csárli Békuék keresik a többieket hogy hol vannak mert bizony ők bizony mindenhol majdnem megjelennek ahol csak tudnak. Csárli Békuék még sétálgatnak és keresik a többieket kiabálva míg elő nem jön az egyik házból ajtót kinyitva Montin. Csárli Békuék furcsálják hogy ő itt van.

Csárli Béku: Mi történt veled? És miért pont itt vagy?

Montin: Tudod ez a világ nekünk annyira azért nem nagy nekünk… Tudod. Ja és a menekülés is jó pont hogy el ne kapjanak.

A többiek ezért rájönnek hogy ezelőtt Felnött Maisie és a csapata portyáznak. Amint ők eljutnak egy helyre azonnal álcázzák magukat oszt’ mindent kifosztanak (elbasznak) amit csak tudnak. Csárli Béku felveszi Montin úgy hogy ő is velük tartson a kalandjához. Elmennek Montin házához ahol egy rövid ideig megszállnak. Várnak vagy 10 percet és késöbb megint hallatszódik ugyanaz a kocsihang ami az előzőeknél. Kiszáll Felnött Maisie és a többiek és átnézik a helyet. Felnött Maisie társai avagy azok a clónok a „Szarosai” kopognak és kérik hogy nyissák ki nekik az ajtót. Nem szólnak semmit se a többiek (Csárli Békuék.) Ezért próbálják betörni az ajtót és Csárli Békuék egy különös hátsó kijáraton mennek ki és megkeresik a leparkolt kocsit. De rájönnek hogy eltűnt avagy lehet hogy Felnött Maisie elvitte. Csárli Békuék titokban elmenekülnek Port-Clarence-be hogy ottan megszálljanak továbbá és tervelhessék ki azt hogyan fogják legyőzni Felnött Maisie-t.

2.Fejezet: A terv.

„A terv egy ellenség ellen kemény dolog de ha valahogy van egy kém és elmondja azt az ellenségnek vége lesz mindennek avagy ők tudják már mire számíthatnak.”

ÉV: 1993.JÚNIUS.04 10:40

HELYSZÍN: BRIT-ALASZKA, PORT-CLARENCE AZTÁN FAIRBANKS

A többiek megmenekültek és több időt kellett beleölniük abba hogy eltudják érni Port-Clarence-t. De mostanra inkább egy csónakra vagy egy motorcsónakra lesz szükségük. De előbb kitervelik a mólónál mi is lesz a tényállás. A terv így áll:

A TERV: FAIRBANKS-I ÜTKÖZET

A társak megkeresése az erdöknél mivel egy különös információtól tudhattuk meg azt hogy egy motorcsónakkal elmegyünk ki a tengerre és lefelé délre lemegyünk és míg nem találunk egy furábbnál furább folyót ami KÚRVA hosszú addig semmi sem lesz. Állítólag arra fele vannak a többiek és a megmaradt különböző helyeken lévő Clónok Gyermekeinél vannak és ott bujdosnak hogy arra várhassanak hogy mi előjöjjünk és megöljük azokat a szarosokat. Ezután miután felszedtük a többieket tovább megyünk Fairbankshez ahol nem a városban hanem a Clónok Gyermekei szövetségével és segítségével legyőzzük azokat a fosokat az erdöknél mivel a várost az erdöknél tervelik megtámadni. Ezután miután meglennénk az ütközettel ezután vagy megöljük Felnött Maisie-t vagy ha elmenekül követjük és üldözzük is. Ezután Dawson City-ben szerzünk egy repülőt ahol visszajutunk Port-Clarence-be és ezután megszerezzük a legendás pusztítót a T-12-őt ami egy legendás hajó…

Miután meglennének a megírt tervvel elmennek és megkeresik a motorcsónakot amit jó gyorsan megtalálnak. Beülnek és lemennek egy kicsit Délre és ezután megtalálják a folyót ami Fairbanksbe vezet. Avagy a közelébe vezet. A srácok eközben keresik a többieket mert hát ugye kellenek mert hatan nem olyan jók. Ezután megérkeznek egy különös két tornyú megfigyelőállomásban amivel engedéllyel lehet átmenni a folyón… minden fából van de a srácok amint meglátják azonnal az Clónok Gyermekei jutnak eszükbe ezért kikötik a csónakot és megkeresik a többieket. csak 1000 Clónok Gyermekei vannak ezen a helyen. De ez probléma de ez nem lényeges. Ezután a többiek megkérdezik a Clónok Gyermekeitől hogy hol találják a legendás többieket avagy Diánánát, Ákhpántót és ezeket a személyeket. Ők elmondják hogy a táborokban gubbasztanak és azt mondják várnak arra hogy eljöjjön az idő az ütközetre. Csárli Békuék előjönnek a táborba és kiáltoznak hogy itt az idő. Kijönnek a többiek és mindenki örül egymásnak hogy látják egymást. De hamar megkomorodik minden és a többiek beszállnak a többi Motorcsónakba mivel a Clónok Gyermekeinek vannak ilyenjeik. Eztán eljutnak a többiek végre egymással Fairbanksbe ahol kikötnek. Bemennek az erdőbe ahol harcos féle Clónok Gyermekei vannak. Ő velük megegyeznek hogy ők is harcoljanak. Beleegyeznek ebbe. És már csak várnak arra hogy minden meglegyen. Várnak, Várnak és csak várnak míg elő nem jönnek a clónok és egy kiáltás hallatszik: TÁMADÁS SZAROSAIM! ezután már futva támadnak a köcsögök és az ütközet sok Harcos Clónok Gyermekeivel és Clónokkal járul… a halál. De hamar befejeződik és Csárli Béku és Felnőtt Maisie észreveszik egymást egymással szembe néznek de távolról és Felnőtt Maisie megiramodik a futásra. Csárli Béku pedig őt üldözi és elkezdi sértegetni őt mert nem tudta megölni. A többiek meg követik. Ezután rosszabbra fordul az egész mert eltévedtek és az erdő rosszabb annál hogy ne tudják meg hol is vannak valójában… De Diánánál van egy GPS amin elmondja Diánána hogy majdnem Dawson City közelében vannak.

3.Fejezet: A követés és az üldözés.

„Valaki egy nyúl valaki egy fos de még is ha valaki elmenekül a végén úgy is egy jobb tervvel rukkol elő amivel le is győzhet.”

ÉV: 1993.JÚNIUS.04 11:00

HELYSZÍN: YUKON, DAWSON CITY

A többiek rájöttek arra a dologra hogy Felnött Maisie elmenekült Dawson City felé. A többiek utánuk mentek Csárli Békuék most éppen a városban vannak a többiek kis része meg a város határán kívül őrködik vagy figyel. Ne hogy eltakarodjon máshová. Eközben ebben a kis városban előkeresik az embereket mert kevesen élnek ottan és Csárli Békuék megkérdezik hogy láttak-e egy olyan nőt akinek a tulajdonsága az hogy a köcsög clónjaival járörözik. Megmondják hogy nem tudják. De Mais meglát egy árnyékot és azt kezdi követni de Csárli Békuék meg furálják mit csinál Mais eközben. Mais csak követi gyorsabban ahogy csak tudja míg bele nem fut az egyik épület parkolójánál lévő clónokkal és magával  Felnött Maisie-vel. Maisnek először is eláll a szája ahogyan meglátja őket és még mindig tátva marad a szája… Csárli Békuék is megtalálják őket… És ezután megfogják magukat a clónok és felpattannak a teherautókra és elmenekülnek. A srácok futnak utánuk de ez így nem megy már nekik… De aztán még mi is történik ezután? Na mi? Ha? Hát persze hogy a többiek a város határán kint lévő részeinél próbálják megállítani őket de ők még mindig lőnek. Mert amikor felpattantak és elindúlt a kocsi akkor is löttek de… Már őket nem tudni hova mentek. Csárli Békuék próbálnak keresni egy jó teherautót amivel megtudhatják hol vannak éppen jelenleg Felnött Maisie-ék. De késöbb a város lakói előkerítenek kocsikat és odaadják nekik és ők elindúlnak és elmennek vissza Walesbe mert szerintük ottan vannak. És valami új készülődik.

4.Fejezet: A megérkezés és a harc.

„Mi lesz ezután ha megvan a harc?”

ÉV: 1993.JÚNIUS.04 11:25

HELYSZÍN: BRIT-ALASZKA, WALES AZTÁN A CSENDES ÓCEÁN

A többiek visszatértek Walesbe de nem minden olyan amilyennek az előszöri látvány volt. A visszatérésnél a többiek egy kis égetést látnak de aközben a jó clónok megérkeztek akik az egyik részük most a városba költözne de inkább felújítja és kijavítja a várost. A többi rész pedig vár a pillanatra mikor elinduljanak a T-12-el és az hogy kimenjenek a Csendes-Óceánra hogy elvégezzék a harcot. Csárli Békuék hamar elérik a partot ahol egy rohadt nagy hajó várja őket. Ez a T-12-es. Sok fegyverrel felszerelve és a lőszerekből meg van sok. Felszállnak a többiek és elindul a hajó.

A harc elkezdődött… A hajó kint van és csak sodorja a víz a sok emberrel váró hajót. Míg nagy robbantások nem hallatszódnak és ott jön több mint 5 csatahajó. Csárli Békuéknál meg 10 van de nem lényeges ez. Odaközelednek a hajók és már egymást lövik. Csárli Békuék a T-12-essel azt tervezik hogy a főhajót letámadják és az 5 hajót oda viszik a többi 5 hajóhoz és a többi 5 hajó meg marad. (Ha nem érted elmagyarázás: 11 hajó ebből egyetlen egy a T-12-es ami a főhajó. 10 csatahajó ebből jó és 6 gonosz hajó van ebből 1 a főhajó a gonoszból és a többi gonosz csatahajó. Na elkaptad végre a fonalat? Okés akkor térjünk vissza a lényehez.) Az őt jó hajó odatér az 5 gonosz hajóhoz és megállnak és kirakják a közelükhöz a hidat és Csárli Békuék is. Megtámadják a hajókat és Csárli Békuék végeznek a hajó többi harcosaival és ott lévőkkel… A hajó nagy ahogyan egy olyan torony-féle helység van ami nagy és Csárli Békuék oda mennek és betörik az ajtót és megtalálják Felnött Maisie-t ülni az iroda-féle főnök asztalán lévő főnök-féle széken ami fekete.

Csárli Béku: Kerestelek bazdmeg! Milyen gyáva egy fasz lehetsz ha erre készülhetsz!

Felnött Maisie: Jaj istenem már megint… OKÉS TE AKARTAD! MEGDÖGLESZ! WÁÁÁ!!!

(Késpárbaj.)

(Csárli Béku a kést beleszúrja  Felnött Maisie torkába a kést és az üveget betöri és a vízbe dobja.)

Csárli Békuék befejezték azt amit kellett… De Csárli Békuék egy véletlen eldobott vakító, elaltató és füst gránátot avagy Ragadógránátot eldob valaki véletlen és Csárli Békuék elaludnak.

5.Fejezet: A vége.

„A vége is jó de lehet belőle rossz is…”

ÉV: 1993.JÚNIUS.04 12:00

HELYSZÍN: EURÓPA KÖRÜL…

Valaki repülőn elviszi a többieket… Leszállnak késöbb és valaki azt mondja:

Montin: Üdvözöllek titeket otthon…

És itt a vége!