FANDOM

Egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy cég ami 1992.Január.31-én alapítottak. Ezt hívták Csárli Béku És Béku TV Stúdiónak. De pár óra múlva a Csárli Béku És Béku Games-t és a VEVO-t avagy más nevén Csárli Béku És Béku Music Records lett... De erre inkább az egész egy első játékra fog terelődni ami úgy hangzik... mintha nem lenne létező. És persze nem lenne igaz. Is.

A Játék Eredete

A Játék eredete 1991.December.31-ére tehető. Mikor is Csárli Béku gondolt egyet és szeretett volna készíteni egy nagyon ütős háborús belsőnézetes játékot. Sajnos nem tudta megvalosítani ezért várt pár hónapot rá és elkezdte alapítani a stúdiót a records-ot és persze a gamest is. Ezek a cégek egyben a Csárli Béku És Béku TV Stúdió. Hogy miért TV? sorozat, film. Utalás zenére és Játékra is. Most pedig terelődjön a téma a különleges 1992.Március.01-én elkészített Csárli Béku És Béku: The War-ra. Miért is különleges? Azért is különleges mert ez a játék Csárli Békut járta össze-vissza. És végül azon döntött hogy törli a játékot. A Játék igenis 1992-es mint a híres "elsőnek" nevezett Csárli Béku És Béku Adventure (kettőspont nélkül... ahogyan elmondtam régen így csinálta.) Csárli Békut még 1998-ban is megkérdezték erről a játékról mikor is 1997-ben indult oldala a: csarlibekuesbekutvstudio.hu és a forum pedig: forum.csarlibekuesbekutvstudio.hu Ahol egy Geeckybecker nevü felhasználó mondta neki: Te készítettél egy játékot? 1992.Március.01-én? Csárli Béku erre meg mondta: Nem. Az eredeti játék ami első az a Csárli Béku És Béku Adventures. Erre Geeckybecker továbbította FiszterFaszterFoszternek (aki Csárli Béku rajongója) hogy készítsen vele egy interjút. De Geeckybecker-nek egy jó 16 évbe telt mire elmondja FiszterFaszterFoszternek hogy készítse el Csárli Békuval az interjút. El is készítette vele 2014.Május.04-én.

Miért Törölte a játékot?

Egy okból: A Játéknak mellékhatásai voltak és amikor el lett vele készülve Kutyulival és Békuval tesztelték a játékot. A Játék mellékhatásai a fejfájás, hányás és halucinációk voltak. Ezután Csárli Békut járta ez a dolog. És másnap gondolt egyet és letörölte a félig majdnek félig kész játékot. Fél hónapba sikerült neki befejezni a játékot.

Tényleg létezett-e?

Természetesen. Különben is a játék különleges volt ezért törölte Csárli Béku. Csárli Békunak egyetlen egy baja volt a játékkal kapcsolatban: Hogy eredetileg Játéktermi gépes játéknak akarta felhasználni hogy ő is nyithasson egy játéktermet. De nem. A Halucinációk beszéltek Csárli Békuból. Azóta nem tud beszélni erről a játékról.

A Kyle Akarlow-i Incidens visszatérése

Az Incidens elsőre 1992 ben kezdődötta Csárli Béku És Béku Adventures-el Kyle akkor is jelen volt és ő volt az első és egyben az utolsó alkalmazottja. Ő mindig drogozott... de amikor először dolgozott vele nem volt drogos.

Egy 2014.Május.04-i Interjú Csárli Békuval