FANDOM

„"Amikor az idő eljön, a clónok ott lesznek.".”
Csárli Béku mondata és a regénysorozat főmondata

Csárli Béku Ian Duerre Arany Generátor Protagonista avagy főszereplő a Csárli Béku És Béku És a képzelet világa regény sorozatnak. A 4 főszereplő Maisie, Kutyuli, Dia és Mais ők pedig is főszereplők de ő náluk nem láthatunk betekintéseket csak ritkán. Mivel a betekintések majdnem mind Csárli Béku szemszögénél jelenik meg. 20 éves, de ez nem az időgép hibája hanem ez benne van a való életben is (Az én dimenzióm.) ami azt  jelenti hogy a fordított kor meghatározás jelenik meg. Ami azt jelenti hogy kronológiailag 25 éves lenne de valójában 20 éves. Mert a való életben néhányszor vannak olyan időmegállások amik nem szószerint vannak hanem azok úgy működnek hogy ha eltelik egy 10 év és valaki 30 éves akkor még mindig az marad aztán majd 1 év múlva lesz 31 kb. Ezt Korgéppel lehet meghatározni amit Csárli Békuék találtak fel.

Az időgép ami a képzelet világában okozta azokat a fegyvereket amik a való életben nem léteznének, tulajdonképpen Csárli Békuék készítették el először az első időgépet 1997-körül. létezik egy második Időgép is de csak az tartaléknak az Arany Generátor ház alatt lévő bunkernél található meg.

Személyiség

A képzelet világa elött.

A képzelet világa után-közben.

Megölt személyek

1-Hayley (1.részben.)

Diánána (2,3 részben.) Panka (4,5,6,7 részben.)

Éva (4,5,6,7 részben.)

Sok számú clónok.

Kapcsolatok