FANDOM

Az Enios Stratigi Csárli Béku És Béku És a képzelet világa! című regényben főszerepet játszó frakció amit Diánána, Csárli Béku, Mais, Iván és a többiek vezetnek. Megjelenik a negyedik résznél és a többi részig amik valaha készültek.

A frakció még a negyedik rész elött nem volt szó. Még a negyedik rész elején rossznak van beállítva de idővel Csárli Békuék rájönnek hogy nem Diánánával van dolguk már. Ismertetőjelük a 9-dik részben mutatkozik meg pedig a többi előző részben erről szó sem volt. Ismertetőjelük: A frakció nevének a két kezdőbetüje van aminél az E és az S egybekötődik.

Leírás

Az Enios Stratigi nevezetű frakció egy különleges katonaság. Ebben a katonaságban több dolog történik: Kutatások, Gyakorlások, stb. A frakciót Dudoma Diánána alapította 1992 körül mikor a negyedik fordulat folyt. Először is az volt a vágya hogy elfogassák Csárli Békuékat de késöbb ez a gondolkodás változott. Az Enios Stratigi eléggé erősnek tűnő frakció aminek olyan céljai vannak amit a Gonoszok (avagy Maisierr frakciója) azokat megakarják állítani. Késöbb miután Diánána jó lett Csárli Békut bevette de újraalapították a frakciót. Azelött mielött még újra lett volna alapítva Diánánának egy értelmetlen mottója volt az Enios Stratigi-nak és jelentése is. De ez megváltozott nála és az újraalapításnál már mottó nem létezik és jelentése sincsen. Úgy szintén Latinul sem jelent semmit ezért Orkk nyelvben Erős csapatot jelent.

Főhadiszállásuk

A frakció főhadiszállása az ami a negyedik részben is volt: A keleti körűtnál arrébb egy mezőn van elhelyezkedve erős kőből készűlt nagy vár. Ottan folyik mindenféle dolog amit az ember el tudna képzelni.

Létszámuk

Változó a számuk de kb lehetnek olyan 20.000.000-an.

Nevezetes tagok

Története

Negyedik részben