FANDOM

Történet

Előzmények az első és második részben:

Nos, a Five Nights at Freddy's 2 története abból áll,hogy ha a játékot ki vittük akkor kapunk egy csekket,(mint a Five Nights at Freddy's végén is)és ha a dátumot megnézzük akkor ki derül hogy a Five Nights at Freddy's 2 1987.novemberében játszódik. A Five Nights at Freddy's első részének a csekket jobban meg nézzük akkor ki derül hogy 2000.novemberében járunk.Szóval ezek szerint a Five Nights at Freddy's 2 később játszódik mint a Five Nights at Freddy's első része.Szóval ez által ha gondolkozunk,akkor ki derül hogy a Five Nights at Freddy's 2 részében a telefonos csávó él de, az első részében tényleg meg ölik,tehát nem élte túl.

A Five Nights at Freddy's 2 története abból áll hogy a pizzázóban van egy éjjeli és egy nappali őr.A nappali őr volt az aki 1987 előtt meggyilkolt 5 gyereket úgy, hogy fel vett egy olyan ruhát amilyenben a robot állatok szórakoztatták a gyerekeket és velük együtt szórakoztatta őket.Az előadásokon fel hívott minden órában kiválasztott 1-et.

Azokat bevitte a színpad háta mögé és meg ölte őket ám, az 5-dik gyereknek sikerült elmenekülnie csak akkora traumát kapott, hogy nem emlékezett semmire. Azok után a gyereket az édesanyja később(pár nappal)vissza vitte a pizzázóba. Azonban a nappaliőr felismerte a gyereket és őt kiválasztotta,bevitte a színpad mögé és meg ölte. A gyerekeknek a hulláit belebujtatta az állatok jelmezeibe. (Mert az eredeti állatok akik vannak a Five Nights at Freddy's első részében azok szerepeltek még 1987 előtt. Azok után 1987-ben jöttekbe az új robotállatok.) Ezeknek a jelmezeknek amibe bele bújtatták a gyerekek hulláit,azok szállták meg a robot állatokat. Mivel a Five Nights at Freddy's első részében csak 4 robot állatot látunk 4 gyerek szelleme szállta meg őket az 5-dik gyereknek a szelleme pedig Marionettet szállta meg. A Five Nights at Freddy's 2-ben azért akarnak téged meg ölni (mivel te vagy az éjjeli őr) azt hiszik, hogy te voltál a nappali őr aki meg ölted őket. A Freddy Fazzbear Pizza (mert a helyet így hívják) ahogy ki nyitott pár hét múlva már be is zárt. Azt írták az újságban, hogy vissza jönnek a régi robot állatok az újak pedig le lesznek selejtezve. (Innentől kezdődik a Five Nights at Freddy's első része. A régi bábuk alatt pedig Bonnie,Chika,Freddy és Foxyt értik.)

De 8 évvel késöbb miután a 2 rész óta semmi sem történt 2008.Októberében járunk ahol már a robotok megértették és rájöttek hogy nem az éjjeli hanem a nappali őr volt aki befestette magát lilára és őrülten esténként járva kinyír valakit. Pontosabban most annyi az állás a harmadik részben hogy új robotok jöttek akiket az nappali őr programozott be hogy az éjjeli őrt megöljék és robotbőrbe rakhassák. Ám ez olyan hogy hírtelen megváltozik hogy ezek az új robotokat fantomos robotoknak nevezik. De ezután minden éjjeli túlélés után a szövetséget kötött robotok akik szövetségesei Jeremy Fritzgerald-nak a robotok megkeresik a nappali őrt és kinyírják. De ezután mindegyik robot a megsemmisül és az utolsóként megmaradt szellem fiú bemegy és megtalálja a nappali őrt és ott riadva a nappali őr belebújik a Springtrap robotbőrébe és az megöli őt. Ez a rossz vége ennek és végleg bezár a pizzázó De fontos megjegyezni hogy amikor a Lila ember belebújt Springtrap bőrébe ő ijesztget téged! ő is egy ember csak a zárat elfelejtette kikapcsolni... Ezért halt meg.

A Kutyuli telefonon.

1.Éjszaka

(Sóhajtozik) Na csá! Hallod... nem is tudom mi lenne ha nem lenne pizzázó! Na mindegy! remélem nem leszel beszarva. Kérlek legyél olyan mint egy kemény ember aki ismeri Chuck Norrist. Most ahogy itt vagy... nem is tudom... legalább is remélem nem basznak szét... tudod. Na. Szóval neked ez ennyire nem nagyon jó mivel 2008 van és tudod hogy most abban az évben vagyunk ami különösen 2....0....1....5.... nem tudom... ez szerintem olyan mintha más lenne... Na mindegy! jó félést!

2.Éjszaka

Huh... már túlélted? gratulálok! még ez nem semmi! rohadhatsz meg itt sajnos mert ez a pizzázó teljesen szép és szétbaszaht téged. Nincs mit az infókért... ja nincsenek is infók... heh mindegy! a te bajod! Majd hívlak!

3.Éjszaka

HÉ HÉ HÉ HÉ HÉ! GRATULA BAZDKI! NEM HÍVNÁLAK BASSZAMEG! SAJNOS MOST KIABÁLNOM KELL MERT JÖNNEK A TÁRSAIM A ROBOTOK ÉS MAJD JÖNNEK SEGÍTENI! MAJD HÍVLAK!

4.Éjszaka

Helló! ez itt a Freddy's Fazbear Pizzaria! garantáltan kedvezett szórakozás és móka! Ha valami lenne esetleg akkor keresd meg a szervíz szolgálatot! -F-F-F-F-FREDDY'S PP-P-P-P-P-PIZZARIA!!!!!!!---- (Megveri Freddy-t Kutyuli) Nah... Bocsi! csak egy kicsit hülye lett Freddy... na hagyjuk ezt! Na... hanyadik napon vagy te? Várjá'! (Kutakodik...) Á! Megvan! ez a 4. éjszaka! ki nem gondolta volna hogy te úgy is megdöglesz ezen a helyen... Sajnos lenne egy mondatom! MEGSZOPTAD!!! ----(Elmegy a kapcsolat)

5.Éjszaka

Bazdmeg... milyen nap is van... a'sszondja... 1...2...3...4...5.... MI?! TE ITT VAGY?! Na bazdki... nem gondoltam hogy túléled... márcsak Bonnie maradt... megjavult a rohadék! De ez az egyetlen esély! DFJFLKWEMLEWR..... MMMAAAAJJJJDDDDD HÍVLAAAKK!!ÉR32.4,5-,432-,. (Hiba.) (Megszakadt a kapcsolat)

6.Éjszaka

(Bonnie mondja) MOST MINDENT MEG KELL ÉRTENED!!! MÁRCSAK ÉN MARADTAM ÉS HA NEM TESZEL ELLENE VALAMIT SZÉTSZE-------- (Ijesztő jumpscare hang mint az 1-ben) HÁH! MEGDÖGLÖTT! MOST TE JÖSSZ! KÖCSÖG!!!! (Purple guy mondta.)

Különleges Éjszaka

Tudod... nem kellett volna elvállani. De mindegy! Na majd találkozunk személyesen... Csárli Béku.

Az Újság hírdetés

HORROR RÉMHÁZA!

EGY 15 ÉVEN ÁT KISÉRTETT RÉM! Egy teljesen megváltozott helyet láthatunk még pedig a Freddy's Fredbear's Golden Pizzaria-t. Sok újdonsággal rémisztget téged míg el nem kap a fúrcsa rém és megöl téged...

Az Újságnál a pizzázó vége.

MINDEN FELGYÚJTVA!

ÉG MINDEN!

Felégette még aznap este Jeremy Fitzgerald 2008. November. 9-én a pizzázót ami teljesen leégett! TÖBBÉ NEM LESZ ILYEN PIZZÁZÓ!