FANDOM

Jázmin a Csárli Béku És Béku évadjában a 8.évadban az elveszett epizódban szerepelt. Amiben Csárli Béku,Béku és Kutyuli (persze Emmával és Hayleyel.) elkezdtek a gemenci erdőben kitalált rémhorrorokat avagy creepypastákat.

Legendájának története.

Egy történetet mondok el nektek legyetek erősek: Egyszer volt egy Kislány akit úgy hívtak hogy Jázmin eredeti és teljes neve volt. (Szerencsei Gábor Jázmin) Egyszer csak egy napon szülei és öccse Gergő nyaralni mentek 8 napra rómába. készülődtek míg anyuka meg nem szólította lányát

- Jázmin? el leszel otthon? megleszel?

- Hát persze anya. Miért ne lennék el?

- Jólvan kislányom de ha valami rossz van hívj fel vagy írj SMS-t!

- Értve!

 Késöbb apuka is megszólalt:

- Kislányom! Legyél jól! hozunk neked is valamit!

- Értve van apa értettem!

Késöbb öcsike is megszólalt:

- Nővérem hiányozni fogsz!

- Hát hidd el nekem is!

- És én is hozok majd neked valamit! :)

- Oké! :)

Ezután elmentek...

Jázmin kitalált és vezetett egy oldalt. a neve KnowYourMeme.com volt. sok minden Creepypasta dolgokat írt míg egy utómunkálattal akart készen lenni hogy megmutassa felhasználóinak mit írt. amit írt az furcsa volt. A Creepypasta neve Jack The killer újradolgozása volt de csak dolgozott dolgozott 3 hónapon át. Késöbb megunta az írást és felment Youtube-ra. Talált egy videót aminek az volt a neve: Creepypasta. A rejtély. Késöbb rákattintott és látott valamit. az lett a videó neve hogy: 666. de minden rémísztővé vált. 666 megtekintés 666 tetszik-elés 666 dislike-oklás és 666 megjegyzés volt. a videó 0:00 perces volt mikor nem katintott rá. de késöbb megváltozott. 6:66 perces volt... De ezután egy játszótéren játszódott a videó és először látta Sally-t ahogy egy szigony van a hasánál átszúrva és oda lett akasztva a fába a szigonnyal együtt teljesen felnézett szemekkel együtt és legpersze lenyúló szájakkal. Ezután a fa mellett látott egy embert aki Nina a gyílkos volt ő neki kilátszottan feküdtek a belei. És mellette pedig a tüdője volt. Zsírosan ott feküdtek a tűdői. Ezután egy Épület mögött látott két férfit. Az egyik Jeff a gyílkos volt rohadó pofájával. a kést fogta a kezében és a másik kezében Ben levágott fejét fogta és minden elhalványúlt. Késöbb egy felirat jelent meg aszt hiszem... oroszul... vagy ukránul? nem tudom de lehet oroszul. Így hangzott: ??????. ?? ?????! ? ?? ?? ?????? ?????? ???! és megfejtettem mert oroszul tanulok. ez volt az magyarul "Jázmin. Halott vagy! és nem menekülhetsz el!" megrémült és elment csinálni ennivalót késöbb a tv sistergést hallatott. És késöbb egy iylen MUAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAAAAA FNKEW J FJKWEG JER ilyet hallatott... letérdelt és sírni kezdett... Hangosan... és nem tudta kinyitni az ajtót miközben azt kiabálta magának "MEGAKAROM MAGAMAT ÖLNI NEM AKAROK ÉlNI!!!" egyfolytában ezt hajtogatta magában aztuán látta az ajtó ablakát és onnan kiugrott. Késöbb a telefon szólalt meg és egy SmS jelent meg. Anyuka ezt kérdezte: "Kislányom jól vagy?" és az Apjától pedig: "666" Megrémült és eldobta és eltört a telefonja. Ezután elment egy játszótérre. Ahol a videón is ugyanott az a hely játszódott ugyanott az az eset. Látta Sallyt a fánál megrémült elment a libikókánál. Ott látta Nina-t el akart menekülni és késöbb egy épületnél a sarkán látta Jeffet és Bent. El akart futni miközben egy utca végén állt meg. az Utcaneve Jeff utcája volt. és késöbb 666 számokkal jelentek meg a házak. és mi történt az apjával miután meghalt a halála után jött az SMS. késöbb jázmint elkapta Jeff és megölte megette és újjászületett de 14 évesen mint ahogy most volt ugyanannyi. jeff megszólította Jázmint. Mintha nem érezne félelmet. És egy nagy csönd keretében megtörte a csendet Jeff:

- Szia kislány ki vagy te?

- Én? Én Jázmin vagyok!

- Láttad a videót?

- Milyen videót?

- Azt amelyikben a gyílkosok voltak.

- Hát persze hogy láttam miért kérdezed ezt tőlem ó nagy vezér?

- Azért mert ben lehet a te pasid.

Erre megjött Ben:

- Szia halottam rólad rólam is hallottál?

- Persze írtam is!

- Akkor gyere mert egy éven át a házasságunk lesz a fegyver!

- Oké...

Késöbb megházasodtak és az oldal megszűnt... A KnowYourMeme.com neve mától 666.com lett...