FANDOM

I.e 4000-I.u 1703

Ókor-Újkor
I.e 4000-3000
  • Létrejön Mezopotámia és Egyiptom
  • Ekkor jön létre Mezopotámia által használt első páncél, a Növénypáncél, ami több erős növényből készült.
  • Egyiptom tudomást szerez arról amit Mezopotámia művelt, és az ő könnyűpáncéljukat egy nehezebb páncél alapján készítik el, ami az első nehézpáncél, és halálos volt akkoriban.
I.e 400
  • Ekkor a Rómaiak létrehozzák a Fapáncélt, ami több kudarccal végződik.
I.e 100
  • A Római Birodalom korában a Rómaiak a nagyobb területszerzés érdekében aranyból készítenek páncélt, amit végül Szuperpáncélnak, avagy latinul Superior páncélnak hívnak.
700
  • Az olaszok felfejlesztik a Szuperpáncélt, de még több fejlesztéssel, ezért már Római módosított páncél néven válik hírhedté.
781
  • Rjdzorjin szláv fejedelem megalapítja a Madárvárosi fejedelemséget és ekkor jön létre Szentpétervár városának leges legelső neve más néven, Madárváros névvel.
862
  • Megszűnik a Madárvárosi Fejedelemség és létrejön I.Rurik által az erős Kijevi Rusz.
885
  • Madárváros új nevet kap, Kijeverus I.Rurik fia, Olega által.
1100 körül
  • Az angolok egy többsége eltávozik Nagy-Britanniától és az Angol Királyság érdekében új földet próbálnak megszerezni, és megszerzik a Kárpát-Medencét.
1100-1200 körül
  • Létrejön a Magyar Nemzetközösség
1240
  • Megszűnik a Kijevi Rusz a tatár sereg támadása miatt.
1283
  • Létrejön az Orosz Nagyhercegség.
1378
  • Megszületik Robert Brick, az EAT alapítója és igazgatója.
1403
  • Létrejön az EAT, avagy az Eltitkolt Alkímisták Társasága.
1421
  • John Fairman nézőponti története
1456
  • Megalapítják Rasztajavát, egy katonai és félig vallási várost.
1547
  • Megszűnik az Orosz Nagyhercegség. És ezután létrejön az Orosz Cárság.
1703
  • május.16 - Szentpétervár létrejön. És ekkor szűnik meg az Orosz Cárság és létrejön a mái napig létező nagy, és erős Orosz Birodalom.

Az őrület ideje

1747
1740 körül
  • Megőrülnek az EAT alkímistái.
1747
  • A vatikáni lázadás éve, és XIV. Benedek halála. És John Fairchild nézőponti története.
  • szeptember.22 - Furcsa, idegen emberek, Johnék szállásánál megtámadják őket.
  • szeptember.23 - John és csapata összegyűjtik a fegyvereket és felkészítik a többieket a lázadásra.
  • szeptember.24 - A vatikáni lázadás időpontja és ekkor hal meg XIV. Benedek és ekkor menekül el David Baker és John Fairchild Rómából.

1770-1960

Újkor-Modernkor
1770
  • május.23 - Megszületik Pető Krisztián János és I.Pető Adrián Attila.
1795
  • Létrejön Wintershore, Adrwington régió közigazgatású városa. és a Brit Birodalomhoz Adrwington tartozik.
1796
  • Hivatalosan a Magyar Királysághoz tartozik mind Adrwington és Wintershore is a Harvard-Pető egyezmény után.
1800 körül
  • Létrejön a Patrióta páncél
  • január.21 - Megszületik Pető György András és Pető Imre Attila.
1821
  • május.05 - Meghal Bonaparte Napóleon.
1823
  • Brightonland-i csata, Skandináv katonák megpróbálják letámadni a várost, de a Magyar-Angol erők visszaszorítják a Skandínávokat, és egy hátsó hadsereggel kiiktatják azokat így nyerik meg a csatát.
1825
  • október.23 - Megszületik Pető Andor Tamás és Pető Attila Csaba.
1835
  • György és Imre megalapítják a KAPT-ot Párizsban, bővebben a Kutatók és Alkímisták Privát Társaságát ami az EAT közvetlen utódja.
1848
  • Györgyék sikeresen elfoglalják Párizst, amit Párizsi inváziónak neveznek, vagy Párizsi csapdának, de a város befoglalása utáni város birtoklása csak 5-6 óráig tartott és a város teljes elfoglalása titokban zajlott és az ellenségeket is titokban iktatták ki és a város visszafoglalása után lett "vége" a KAPT-nak.
1852
  • július.21 - Meghal Pető Krisztián János és I. Pető Adrián Attila.
1853
  • december.20 - Megszületik Pető Krisztián Kristóf és Pető Sándor Attila.
1864
  • Felfejlesztik a Patrióta páncélt és átnevezik annak a változatát Csendes Patrióta Páncélnak.
1881
  • július.12 - Megszületik Pető Gábor Lajos és Pető Adrián Dániel Attila.
1889
  • szeptember.21 - Meghal Pető Andor Tamás és Pető Attila Csaba.
1893
  • Elkészül a legendás katona, John Edward Smith szobra, aki a Brightonland-i csatában harcolt.
1903
  • Létrejön a Harcos Páncél.
1908
  • Megszületik Alekszandr Kalinin, Mikhail Kalinin király fia és örököse.
1915
  • Létrjön a Háborús Páncél amit leginkább 4000 db-ot gyártottak le és csak is az első világháborúban lévő csatatereken használták.
1917
  • November.05 - Az Orosz polgárháború kitörése. És ekkor nevezik ki Lenint az Orosz Birodalom legfőbb királyává II.Miklós cár után.
  • November.23 - Megszületik Pető Miklós Kálmán és Pető Álmos Attila
1919
  • Hivatalosan megszűnik a KAPT. És ekkor létrejön a Magyar Királyság egyetlen egy Páncélt gyártó gyára, a Nemzetközi Páncélgyár.
1921
  • Ekkor épül fel a Bajai fegyvergyár.
1922
  • Lenin agyi terrorjának megkezdődése.
  • Május.13 - Lenin első agyvérzése
  • December.07 - Lenin második agyvérzése.
1923
  • Lenin harmadik agyvérzése és ekkor bénul le teljes egészében ezért tolókocsiba kényszerül és beszélni se képes.
1924
  • Január.21 - Lenin a negyedik agyvérzésénél meghal.
  • Január.22 - Lenin temetése.
1925
  • Elkezdik a Test Titka Páncélban nevezetű projektet elindítani.
1929
  • A Gazdasági Világválság kezdete és a 44000 példány ami a Háborús páncélok voltak, gazdákra találtak.
1933
  • Befejeződik a Test Titka Páncélban project és a Gazdasági Világválság elmúlik. És ekkor jön létre a Robot nevezetű páncél.
1934
  • szeptember.01 - Meghal Pető Krisztián Kristóf és Pető Sándor Attila. És ekkor születik meg Vlagyimir Kalinin Johoczkov, Alekszandr/Aleksandr Kalinin fia.
1939
  • A második világháború kitörése, és a Robot páncél gyártásának leállítása ideiglenesen.
1945
  • Az antant győzelme, és Hitler a közhiedelem állítása szerinti elhalálozási időpontja. És ekkor szállják meg a szövetségesek egy időre a Harmadik Birodalmat. Plusz, elérkezik a háború utáni utóeseményei avagy Ukrajna fennthatósága alatt lévő Dél-Németországban folyt lázadások (Suttgart-nál, Nürnbergnél és Münchennél)
  • november.28 - Stuttgart-nál kitörik az első lázadás Ukránia ellen.
1946
  • Hitler elmenekül, és a "halála" előtt dublőrt alkalmazott és feleségét is egy dublőr alkalmazta. Ők elmenekültek Dánia régió egyik szigetére, Ronne szigetére. És Németország létrejötte. És az Egyesült Európai Unió. És Mikhail Kalinin meghal, és ekkor kapja meg az örökséget avagy a királlyá avatását fia, Alekszandr.
1947
  • A lázadások folytatódása Dél-Németországban
  • május.31 - Lázadás Nürnbergnél.
1948
  • A második világháború utóhatásának lezáródási éve.
  • június.10 - Első lázadás Münchennnél
  • augusztus.29 - Második és utolsó lázadás Münchennél és az utolsó lázadás Dél-Németországban
1952
  • Megalapítják a Szohockijev Acélpáncélgyárat. És leáll a Háborús Páncél gyártása.
1953
  • Kitörik a Szohockijev-Mabbacciano kontra Nemzetközi Páncélgyár közti ipari harc, amit az első két gyár koppintott az eredeti gyárról. Ekkor jön létre a Mabbacciano Olasz Páncélgyár.
1960
  • A Szohockijev és Mabbacciano kontra Nemzetközi Páncélgyár avagy A három gyár közti háború befejeződik.

1962-2012

Modernkor
1962
  • Eddig uralkodik Alekszandr/Aleksandr Kalinin.
1966
  • Létrejön a Királyi Páncél.
1967
  • Meghal Alekszandr/Aleksandr Kalinin.
1971
  • Megszületik Jozef Krigijev Johoczkov, az Orosz Birodalom királya.
1973
  • augusztus.15 - Megalapítják a fasiszta királyságot, Germániát, Otto Emmanuel és emberei.
  • Június.05 - Megszületik Pető Zsolt Krisztián és Pető Árpád Attila.
1974
  • Június.24 - Megszületik Charlotte Juliet Watson.
1975
  • A Germániaiak megpróbálják megszerezni a Francia Királyság területeit.
1976
  • szeptember.23 - A Rotterdami mészárlás esemény központi ideje.
1977
  • Sztálin halála és kormányzói szerepének vége.
  • február.13 - A Francia Királyság visszaszerzi a Germánia által elfoglalt Hollandia, Luxemburg és Belgium régiókat.
1982
  • Megszűnik hivatalosan a Bajai Textilgyár.
1986
  • A csernobili atomerőmű katasztrófájának éve.
  • Április.26 - Ekkor robban fel az atomerőmű 4-es blokkja, ezzel szétterjesztve a radioaktív anyagot a levegőbe.
1992
  • "A hősök születésének éve I."
  • november.25 - Megszületik Pető Krisztián és II.Pető Adrián Attila.
  • december.25 - Gubkó Dávid Szabolcs megszületik.
  • december.27 - Megszületik Kelly Margaret Blackburn.
1993
  • "A hősök születésének éve II."
  • január.23 - Bianca Beauchamp (Bajnok Bianka) megszületik.
  • március.21 - Jeanne Élise Bardot megszületik
  • május.02 - Bisztriczki Gergely Tamás megszületik
  • november.04 - Susan Wayland (Útföldi Zsuzsaanna) megszületik, és Fehér Levente.
  • november.09 - Róbert Bock megszületik
  • Vlagyimir Kalinin Johoczkov lemond a trónról és fiának átadja, Jozef Krigijev Johoczkovnak.
1994
  • Árpád elhagyja a Magyar Királyságot és világot megy látni, és később a Görög-Török Királyság első fővárosában, Athénban köt ki.
2001
  • 9/11 megtörténése és a Háború a terroron avagy az arab világban kitört végtelen háború kitörése
2002
  • Létrejön a mái napig híres és használt, a leggyakrabban használt páncél ami egyben az összes többi páncélhoz képest erősebb és jobb; Az Uralkodó Páncél.
2005
  • A Bajai terror megkezdődése. Ez az esemény egy olyan terrort adott kezdetben Bajának, amit még nem érzett. Több mint 20 ezer Germániai kém jutott be a városba és kémkedett és ügyködött és tartotta titokban rettegésben a várost. Különböző kisebb merényletekkel.
2010
  • Tragédia Baján; Dávid szerelmét lelövi egy merénylő és összesen két merénylő lövöldözött a Szent László iskolában és az egyik meghalt a másik el lett fogva.
  • Április.12 - A Szegedi Útnál egy kicsit messzi erdőnél gyilkosság történik. Ez a Szegedi Úti Erdő gyilkosság. Vagy sokan haltak meg Szabó János, Szabó Attila nagybátyja miatt.
2012
  • Felfejlesztik az Uralkodó Páncélt.

2016

A regény cselekményszála
2016
  • Az Európai Háború kitörése. (És Az Öt Király Háborúja regény központi dátuma)
  • május.11 - A prológus cselekményi ideje
  • június.19 - A háború megkezdésével Germánia letámadja Ukrániát, de a nagy haderővel bíró Ukránia kivédő a kezdetbéli légitámadását, de a Germániaiak sikeresen elfoglalják Csernobilt és Pripjatyot parazitavárosként és kémvárosként Ukrániában.
  • június.21 - Levivi csata
  • június.23 - Krisz és apja, Zsolttal a Bajai Textilgyárat csendben felszabadítják.
  • július.19 - Jean elrabolja Natalia Einbaummot
  • július.20 - Natalia Einbaumm kivégzése
  • július.21 - Susan eltapossa az egyik germániai konvojt, ezzel megakadályozva a birtok vesztét, és Bence kijut onnan radioiaktív anyagokkal a jobb combjában.
  • Július.25 - A Reims-i és a Kijevi csata és Levi kutatásán kideríti hogy létezik egy különös Szent Márton földjen nevezetű helység.
  • Július.26 - Szent Márton földjére megérkeznek Krisszék és kiderül sok minden.
  • Július.27 - Stockholmi Csata és Mikael Strömberg kivégzése a Skandináv Királyság felszabadítása.
  • Július.29 - Győri csata és a Dél-Germániai határ áttörése este és a Müncheni csata megkezdése.
  • Augusztus.12 - A Müncheni csata Germániaiak győzelmével.
  • Augusztus.13 - Szentpétervári csata.
  • Augusztus.17 - Az Alderhorst felszabadítása Robi és Jean által és Claus Dietrich elfogása, és a Germánai lázadás megkezdése szövetséges germániai lázadókkal.
  • Augusztus.18 - Menekülés a Germániaiak elől; Krisszék Vaskútnál egy konvojt kellett volna elfoglalni és az ott lévő germániaiakat megölni és a szállítmányt elvinni a birtokhoz de hirtelen elkezdte két germániai rendőröknek álcázva magukat hogy üldözzék Krisszéket és likvidálják őket vagy elfogják őket.
  • Augusztus.19 - Krisszék a John Fairchild egyetemhez mennek tanítani professzorokként kinevezve és itt találkozik Krisz Kelly Blackburnnel egy nagyon távoli rokonával.
  • Augusztus.20 és Augusztus.21 - Az Olaszországi kalandja Krisszéknek. Ekkor derül ki, hogy nem 45'-ben lett kivégezve Mussolini és felesége hanem jóval később, és a sírja Málaga városában, a Spanyol Királyságban van.
  • Augusztus.25 - A Krakkói csata megkezdése és két szakasz levezetése. Az elsőt a szövetségesek megnyerik a de a másodiknál Władysław, Lengyel király elárulja őket és ezzel le lesznek ütve Krisszék valahol máshol, De megszöknek sikeresen.
  • Augusztus.26 - Krisz, Dávid és Robi megalapítják az Elveszett Barátok Rendjét, ami egy orgyilkos szervezet. Céljuk hogy a híres germániai tiszteket eltegyék láb alól ezzel meggyengítve ideiglenesen Germániát.
  • Augusztus.28 - Krisszék megérkeznek Berlinbe, ahol két küldetésük van; Megtalálni Hitlert és Robinak véglegesen leszámolni Hacky-vel aki megkeserítette az életét.
  • Augusztus.29 - Der Große Tag; Kelly éppen egy hadművelet kidolgozásának az utolsó fázisát simította el hogy keresztül menjen Krisszéken de úgy hogy azt észrevétlenül tegye. Miután Dávid az előző napon lévő estén megtudta a dokumentumokból, avagy a jelentésekből hogy Kelly germániai szimpatizáns, járt Drezdában, Felixxel folytatott telefonbeszélgetést, ezek már mindg kiváló okot adnak arra, hogy meg kelljen ölni. És persze ekkor hal meg Kelly Krisz által. És a hadművelet meghiúsítása, és a Belvárosi csata győztesekként kikerülve.
  • Augusztus.30 - Krisszék elhatározzák, hogy visszahozzák újra az életbe Anna Turnert, hogy Dávid ne legyen öngyilkos halála miatt.
  • Szeptember.07 - Krisszék elmennek a következő Egyesült Európai Unió konferenciájár, de nem várt meglepetésre megjelenik Władysław is, aki olyan gyorsan ahogy megjött, el is megy.
  • Szeptember.15 - Kitörik a Csata a Pokolban avagy a Zóna csatája
  • Szeptember.20 - A csata közben Pripjatyot a germániai katonák bebarikádozzák vasfalakkal, hogy ne tudjanak a szövetségesek átjutni azokon. De később ostrom lesz belőle, és ezek után pedig Markus Nico Vahlen nézőponti történetében, Csernobilban, az atomerőműn belűl sikeresen ellop tervrajzot a lézersokkolóból, és ekkor támad ötlete, hogy Csernobilban Sten Göranssont megöli, mivel megérkezett a városba. Így is tesz, de nem várt fordulatra, ő kerül halálsorra, és végül pedig elszállítják Pripjatyba, és ott kivégzi Sten Markust megkísérelt tisztölés miatt. Ekkorra este már többiek már el is kezdenek bejutni a városba, és ekkor fordul komolyra az egész csata. Ekkor még Kriszt hason találja egy mesterlövész, és ekkor esik ki Attila az Oroszlánból és talál rá a Csöcsös Rókákra.