FANDOM

Paramore Real egy banda. Ami 2000 Október-26-án jött létre. A Banda azután lett Paramore Real miután 1998-ban a Csárli Béku És Béku A Banda (Charlie Beku And Beku The Band - CBABTB) tönkrement ezután 2000-ben lett alapítva a zenekar ami már 500 zene szól a számban!.

Története:

A Paramore Real Története egyszerüen kezdődött: Csárli Béku És Kutyuli miután a bandájuk (Ami a Paramore Real elődje volt.) ezután nem tudtak mit kezdeni életükkel. Ezután pedig gondolkoztak azon az egyetlen dolgon hogy kellene még egy banda. Ezután ott járt Hayley,Emma és a többiek.

Ezután lehozta cuccos dolgait és zenélni kezdtek.

2001.Szeptember.11-ei terrortámadás után: 2001.Szept.12-én rendeztek egy zenét aminek csak arra utalt ami sok sok katasztrófa érte el Amerikát de még is sokat dolgoztak rajta!. Első zenéjük a Welcome the my world!. És amit csak magyarul volt az nemcsak más hanem a Magyarul megjelent: Álom!. Ez volt nekik az első magyar zenéjük. Ezután visszaugorva ezután sokat elkezdtek zenélni. Ezután pedig már az egyik albomuk végére érve amit úgy hívtak hogy: Hayley is my not sister. Ezután pedig az új albumra törekedtek. De ezután jött képbe a White Girl amiben már napjainkban 1.135.456.246 ennyien nézik. Elmondásunk szerint már album van róla. - Mondta 2012.11.24-én. Ezután pedig 2013.11.23-án behívták Egérkét és Wolkswágent a bandába miután szükségük volt valakire aki használhat szükséget a bandára. Ezután pedig minden a jó kerekekbe állt míg a banda sok sok zenével kézül!. Ezután 2014-ben bevették Emmát is és ennek lett a vége!

(A Terrortámadásos zene neve: The 9/11.).

Késöbb: Miután már 2 ember megjelent a sorozatban Múltbeli és Jelenlegi emma akik ők is kívánni kezdték hogy benne legyenek a bandában de végül benne is lennek. és egy is Szemüveges Emma aki először gonosz volt de csak eljátszotta és ő lett a következő tag is! :)

Tagok

Jelenlegi tagok:

  1. Csárli Béku: Ének, Gitár, Zongora, Dob
  2. Maisie: Ének, Gitár, Zongora, Dob
  3. Kutyuli: Dob, Zongora, Gitár, Ének
  4. Diána: Dob, Zongora, Gitár, ÉnekBéku: Gitár, Zongora, Dob
  5. Hayley: Gitár, Zongora.
  6. Emma: Dob, Zongora, Gitár
  7. Múltbeli Emma: Dob, Gitár, Zongora
  8. Szemüveges Emma: Gitár, Zongora, Dob
  9. Diánna: Dob, Gitár, Zongora
  10. Jövőbeli Emma (Jelenlegi): Dob, Zongora, Gitár, Ének
  11. Egérke: Dob, Gitár, Zongora, Ének
  12. Wolkswágen: Dob, Gitár, Zongora, Ének
Névtelen

A "Paramore Real" Bandának személyes aláírása: (Beletartozók: Csárli Béku,Béku,Hayley,Kutyuli,Emma).

Információk

Neve: Angolul Paramore Real vagy Real Paramore Magyarul Igazi Paramore vagy Paramore Igazi (ami hülyeség. :D)

Eredet/Származás: Baja Magyarország.

Aktív Évek: 2000-

Műfaj: Pop,House music,Dubstep,Glitch Hop,Stb (Kivéve rock.).

Kiadó: Csárli Béku És Béku Music (VEVO).

Tagok: Csárli Béku,Kutyuli,Maisie,Diána,Diánna,Emma,Emma 2,Emma 3,Emma 4,Egérke,Wolkswágen,Béku.

Alapítás: 2000

Előd: Csárli Béku És Béku The Band, Musiker